שאלות ותשובות
בעסק שלנו תמיד יש שאלות מפתיעות, אך כאן ריכזנו תשובות לשאלות הנפוצות ביותר. לחצו על השאלה כדי לקפוץ הישר לתשובה או עברו על השאלות לפי הסדר
שאלות נפוצות
לגלוש בחנות:
איך עוברים בין המחלקות השונות בחנות?
זה פשוט - בדף הראשי יש תמונות עם שמות המחלקות השונות בחנות. שמים את סמן העכבר על שם המחלקה הרצוי ולוחצים על כפתור העכבר השמאלי. אם נכנסתם לפרטי מוצר מסוים ניתן לחזור לקטגוריה ממנה באת על ידי לחיצה על שם המחלקה ברשימת המחלקות בצד ימין למעלה. או לעבור למחלקה אחרת מהתפריט הימיני.
כיצד מבצעים רכישה של מוצר?
תחת תמונת כל מוצר יש כפתור "הוסף לסל". ניתן להגיע לסל הקניות דרך הקישור בצד שמאל למעלה, ממנו תוכלו לחזור להמשך קניות או גלישה בחנות, או לסיים ולבצע את הקניה על-ידי לחיצה על כפתור "לתשלום". סכום הקניה בסל הנוכחי מופיע משמאל למטה. משלוח, והכנסת נתוני כרטיס האשראי יופיעו בחלונות הבאים.
שרות:
איזה אחריות יש על המוצרים?
אם יש לי שאלה לגבי מוצרים - היכן אקבל תשובה?
אנחנו נשמח לעזור בכל שאלה, בדואר אלקטרוני: golan@spyshop.co.il או בטלפון: 03-696-9690, ופקס: 03-696-9680.
מי מייצר את המוצרים הנמכרים כאן?
מהי מדיניות ההחזרה של החנות?
שימו לב! זאת אנו מדגישים בפני הלקוחות גם במהלך הקנייה ובסיומה, בגלל אופי המוצרים ושימושם (מצלמות נסתרות ומכשירי הקלטה) לא תתאפשר החזרת המוצר וקבלת החזר כספי. כן תתאפשר החלפה במקרה שהלקוח שגה בבחירה ובתנאי שיגיע עד 14 יום מיום הקנייה, שלא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית.
קניה:
הוספתי מוצר לסל הקניות - האם אני חייב לקנות אותו עכשיו או שאוכל להמשיך להסתובב בחנות?
היכן אראה את המוצרים בסל הקניה שלי?
איך רוכשים כמה יחידות של אותו מוצר?
איך מורידים מוצר מסל הקניות שלי?
משלוח:
כמה עולה המשלוח?
האם משלמים על משלוח של כל מוצר בנפרד?
אני רוצה שההזמנה שלי תגיע לכתובת אחרת מכתובתי שלי - איך אעשה זאת?
מה קורה אם המוצר נפגע במשלוח?
אבטחת המידע והקניה:
איזה מערכת אבטחת מידע יש לחנות?
האתר יושב על שרת של חברת ברק, מהמובילות בתחום בארץ, מוגן ב- "FIREWALL" מרכזי, ומגובה 24 שעות ביממה. המידע מוצפן בתקן ההצפנה המקובל והמאושר ע"י כל חברות האשראי והבנקים - SSL.
כמו כן, מערכת הסליקה עימה אנו עובדים - Cardcom. מערכת מוגנת וידועה.
איזה בדיקה נעשית לפרטי כרטיס האשראי שלי?
דיסקרטיות:
אני רוצה שההזמנה שלי תגיע לכתובת אחרת מכתובתי שלי - איך אעשה זאת?
מה יופיע בפירוט חשבון כרטיס האשראי שלי?
איך יראה משלוח ההזמנה שלי?