שאלות ותשובות

בעסק שלנו תמיד יש שאלות מפתיעות, אך כאן ריכזנו תשובות לשאלות הנפוצות ביותר. לחצו על השאלה כדי לקפוץ הישר לתשובה או עברו על השאלות לפי הסדר

שאלות נפוצות

לגלוש בחנות:

איך עוברים בין המחלקות השונות בחנות?


זה פשוט - בדף הראשי יש תמונות עם שמות המחלקות השונות בחנות. שמים את סמן העכבר על שם המחלקה הרצוי ולוחצים על כפתור העכבר השמאלי. אם נכנסתם לפרטי מוצר מסוים ניתן לחזור לקטגוריה ממנה באת על ידי לחיצה על שם המחלקה ברשימת המחלקות בצד ימין למעלה. או לעבור למחלקה אחרת מהתפריט הימיני.




כיצד מבצעים רכישה של מוצר?


תחת תמונת כל מוצר יש כפתור "הוסף לסל". ניתן להגיע לסל הקניות דרך הקישור בצד שמאל למעלה, ממנו תוכלו לחזור להמשך קניות או גלישה בחנות, או לסיים ולבצע את הקניה על-ידי לחיצה על כפתור "לתשלום". סכום הקניה בסל הנוכחי מופיע משמאל למטה. משלוח, והכנסת נתוני כרטיס האשראי יופיעו בחלונות הבאים.





שרות:

איזה אחריות יש על המוצרים?


כל מוצר שנמכר על ידינו מגיע עם אחריות לשנה. הגיבוי לאחריות זו הוא שלנו. מעבר לשנה, במקרה של תקלה ישנו תעריפון קבוע בהתאם לסוג המוצר ולסוג התקלה.




אם יש לי שאלה לגבי מוצרים - היכן אקבל תשובה?


אנחנו נשמח לעזור בכל שאלה, בדואר אלקטרוני: golan@spyshop.co.il או בטלפון: 03-696-9690, ופקס: 03-696-9680.




מי מייצר את המוצרים הנמכרים כאן?


חלק מהמוצרים מיובא, מרביתו מיוצר אצלינו במפעל, חלק גדול מהמוצרים עוברים על ידינו התאמה אישית. בכל מקרה אנו עומדים מאחורי כל המוצרים שאנו מוכרים.




מהי מדיניות ההחזרה של החנות?


שימו לב! זאת אנו מדגישים בפני הלקוחות גם במהלך הקנייה ובסיומה, בגלל אופי המוצרים ושימושם (מצלמות נסתרות ומכשירי הקלטה) לא תתאפשר החזרת המוצר וקבלת החזר כספי. כן תתאפשר החלפה במקרה שהלקוח שגה בבחירה ובתנאי שיגיע עד 14 יום מיום הקנייה, שלא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית.





קניה:

הוספתי מוצר לסל הקניות - האם אני חייב לקנות אותו עכשיו או שאוכל להמשיך להסתובב בחנות?


אין שום צורך לקנות אותו מיד. המוצר ישמר בסל הקניות בזמן שתגלשו בחנות ותתרשמו ממוצרים אחרים. ניתן לחזור לסל הקניות מתי שרוצים בעזרת הקישור בפינה השמאלית עליונה.




היכן אראה את המוצרים בסל הקניה שלי?


בפינה השמאלית עליונה יש קישור "סל הקניות". לחצו עליו ותגיעו לסל הקניות.




איך רוכשים כמה יחידות של אותו מוצר?


תחת תיאור המוצר יש ריבוע לבן קטן בו ניתן להכניס את כמות היחידות הרצויה. לחיצה על "הוסף לסל" לאחר מכן תעדכן אוטומטית בסל הקניות את מספר היחידות הרצוי של מוצר זה. אם כבר הכנסתם את המוצר לסל אך ברצונכם לשנות את כמות הקניה ניתן לשנות זאת בסל הקניות. בריבוע הקטן בטור ה"כמות" יש לשנות למספר הרצוי ובסוף השורה (משמאל) יש ללחוץ על כפתור "עדכן".




איך מורידים מוצר מסל הקניות שלי?


בסל הקניות משמאל יש פירוט מוצרים. בצד שמאל של שורה זו יש כפתור "הסר". יש לבחור את המוצר ולאחר מכן לחיצה על כפתור "הסר", עדכנו את הסל ובכך זה יסיר את המוצר מסל הקניות.





משלוח:

כמה עולה המשלוח?


יש מחיר אחיד לכל הזמנה, שמשתנה מעת לעת. משלוח משלמים פעם אחת על כל הזמנה - לא על כל מוצר. למוצרים שדורשים טיפול מיוחד או שעלות המשלוח שלהם גבוהה יותר (כגון מוניטורים) יש גם "דמי טיפול" - דבר המצוין בבירור בסל הקניות.




האם משלמים על משלוח של כל מוצר בנפרד?


לא, אנו מחשבים דמי משלוח פעם אחת לכל הזמנה. "דמי טיפול" למוצרים שדורשים טיפול מיוחד או משלוח יקר (כגון מוניטורים) מחשבים על כל יחידה בהזמנה.




אני רוצה שההזמנה שלי תגיע לכתובת אחרת מכתובתי שלי - איך אעשה זאת?


בתום מילוי הפרטים יש כפתור "אם הכתובת למשלוח שונה - לחץ כאן". בלחיצה על כפתור זה יפתח טופס למילוי הכתובת למשלוח.




מה קורה אם המוצר נפגע במשלוח?


כל המוצרים מבוטחים אוטומטית ואם המוצר אכן נפגע במשלוח אנו נחליפו ללא תשלום.





אבטחת המידע והקניה:

איזה מערכת אבטחת מידע יש לחנות?


האתר יושב על שרת של חברת ברק, מהמובילות בתחום בארץ, מוגן ב- "FIREWALL" מרכזי, ומגובה 24 שעות ביממה. המידע מוצפן בתקן ההצפנה המקובל והמאושר ע"י כל חברות האשראי והבנקים - SSL.
כמו כן, מערכת הסליקה עימה אנו עובדים - Cardcom. מערכת מוגנת וידועה.




איזה בדיקה נעשית לפרטי כרטיס האשראי שלי?


בכל רכישה מתבצעת בדיקה מול חברת כרטיסי האשראי לוודא את פרטי הכרטיס וסכום הרכישה.





דיסקרטיות:

אני רוצה שההזמנה שלי תגיע לכתובת אחרת מכתובתי שלי - איך אעשה זאת?


בתום מילוי הפרטים יש כפתור "אם הכתובת למשלוח שונה - לחץ כאן". בלחיצה על כפתור זה יפתח טופס למילוי הכתובת למשלוח.




מה יופיע בפירוט חשבון כרטיס האשראי שלי?


רק השם "גולן" וסכום החיוב.




איך יראה משלוח ההזמנה שלי?


אנו משתמשים באריזות סטנדרטיות, ללא לוגו מיוחד. רק השם "גולן" וכתובתנו יופיעו על החבילה וטפסי הקבלה.